INFORMARE SI PROMOVARE

în cadrul proiectului „Transformare Educațională: Integrarea competentelor digitale în predarea multidisciplinară” - ID 13,, finanțat de Ministerul Educației prin Planul Național de Redresare și Reziliență (contract de finanțare nr. 13357/21.10.2024)


Image

Încheierea Seriei 2: Rezultate și impact în formarea digitală a profesorilor

Seria 2 din proiectul „Transformare Educațională: Integrarea competențelor digitale în predarea multidisciplinară” a ajuns la final, marcând o etapă importantă pentru digitalizarea educației din județul Hunedoara. Între 11 august și 10 septembrie 2025, șase grupe formate din 150 de profesori din zeci de instituții au parcurs module specializate, având ca scop actualizarea și îmbogățirea arsenalului pedagogic cu instrumente digitale moderne.

Participanți și instituții: Au participat cadre didactice dintr-o gamă diversă de licee tehnologice, teoretice, colegii, școli gimnaziale și grădinițe, printre care: Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă "Rudolf Steiner", Clubul Sportiv Școlar Hunedoara, Colegiul Economic "Hermes" Petroșani, Colegiul Național de Informatică "Carmen Sylva", Colegiul Tehnic "Constantin Brâncuși", Liceul Tehnologic "Mihai Viteazu" Vulcan, Liceul Teoretic "Silviu Dragomir" Ilia, Liceul Teoretic "Teglas Gabor" Deva, Școala Gimnazială Zam, Școala Gimnazială "Preot Iosif Comșa", Școala Gimnazială Ghelari, Școala Primară Tomesti, etc.

Grupa Participanți Perioada curs Data evaluării Certificați Respinși
Grupa 1 (1P) 25 11.08.2025 - 10.09.2025 29.09.2025 21 4
Grupa 2 (2P) 25 11.08.2025 - 10.09.2025 29.09.2025 21 4
Grupa 3 (3P) 25 11.08.2025 - 10.09.2025 29.09.2025 19 6
Grupa 4 (1G) 25 11.08.2025 - 10.09.2025 02.10.2025 17 8
Grupa 5 (2G) 25 11.08.2025 - 10.09.2025 30.09.2025 25 0
Grupa 6 (3G) 25 11.08.2025 - 10.09.2025 29.09.2025 21 4
Total 150 124 26

Rezultatele seriei:
- Au obținut certificarea 124 de profesori din 150 de participanți.
- Rata de promovare: peste 82%, în ciuda provocărilor aduse de schimbarea și integrarea noilor metode digitale.
- S-au dezvoltat și diseminat resurse digitale, materiale partajate și platforme de colaborare între profesori.
- Profesorii au acumulat experiență practică valoroasă în proiectarea de lecții interactive și utilizarea eficientă a instrumentelor digitale la clasă.

Concluzie: Seria 2 confirmă faptul că profesorii din Hunedoara au voință, curaj și deschidere către viitorul educației. Formarea digitală continuă să construiască o comunitate de profesioniști pregătiți să inspire și să inoveze în școlile hunedorene.

Image