TERMENI ȘI CONDIȚII
POLITICA PRIVIND PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
- Definitii
- “Prestator” – ASCOIATIA CROFMPS, cu sediul in Petrosani, str. 22 Decembrie, jud. Hunedoara, inmatriculata la ORC Hunedoara sub nr. J20/933/2005, CUI RO 17641700
- “Comanda” – comanda plasata de Client prin intermediul Platformei centrul-regional.ro prin care isi exprima angajamentul de achizitiona unul sau mai multe servicii in condiiile stabilite prin prezentul document si/sau agreate de Prestator printr-un mijloc de comunicare la distanta
- “Cont” – sectiunea din Platforma accesibila Clientului prin utilizarea, cu rol de identificare, a unei adrese de e-mail si a unei parole, care permite transmiterea unei comenzi
- “Contract” – intelegerea consensuala la distanta intervenita intre Prestator si Client, fara prezenta fizica simultana a acestora, cu privire la vanzarea, respectiv achizitionarea, unuia sau mai multor Servicii de pe Platforma, prin lansarea unei Comenzi de catre Client si acceptarea ei de catre Prestator, cu respectarea prevederilor legale si a conditiilor pentru prestarea online a Serviciilor prestate de ASOCIATIA CROFMPS
- “Informatiile confidentiale” – orice informatie in legatura cu Clientul sau Prestatorul si orice alta informatie cuprinsa in livrabil asa cum este definit mai jos
- “Livrabil” – cursul/cursurile livrate prin intermediul Platformei catre Client ca urmare a plasarii unei comenzi prin intermediul Platformei
- “Newsletter” – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, cu privire la Serviciile si/sau promotiile Prestatorului intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Prestatorului cu referire la informatiile continute de acesta
- “Platforma” – site-ul detinut de ASOCIATIA CROFMPS prin intermediul caruia se prezinta Serviciile oferite, iar Clientii pot alege serviciile pe care doresc sa le achizitioneze, respectiv sa le plateasca intr-una din modalitatile de plata acceptate Prestator. In acelasi timp, Platforma este folosita pentru procesarea si administrarea Comenzilor in vederea livrarii Serviciilor si inregistrarea platilor aferente vanzarii acestora
- “Servicii” – toate Serviciile oferite de Clientului in vederea achizitionarii, contra cost, prin intermediul Platformei
- “Specificatii” – orice detalii cuprinse in descrierea Serviciului disponibila pe Platforma
- “Tranzactie” – operatiunea de achizitionare si plata de catre Client a unuia sau mai multor Servicii, respectiv incasarea contravalorii si prestarea Serviciului/Serviciilor de catre Prestator
- Prezentul document stabileste termenii si conditiile aplicabile raporturilor ce se nasc intre ASOCIATIA CROFMPS si fiecare potential Client care utilizeaza Platforma in vederea achizitionarii, cu ocazia achizitionarii sau dupa achizitionarea serviciului/Serviciilor;
- ASOCIATIA CROFMPS recomanda tuturor potentialilor Clienti sa citeasca cu atentie termenii si conditiile aplicabile prestarii Serviciilor online;
- Aspectele privind confidentialitatea si prelucrarea datelor cu caracter personal legate de utilizarea, in orice mod, a Platformei sunt guvernate de Politica de Confidentialitate, care completeaza acesti Termeni si Conditii;
- Va rugam sa cititi cu atentie Politica de Confidentialitate:
- În vederea încheierii sau executării unui contract dintre dumneavoastra și noi;
- Înregistrarea contului;
- Procesarea comenzii;
- Procesarea tranzacțiilor;
- Pentru a-ți răspunde la întrebări și solicitări;
- În scop de marketing, însă doar în situația în care avem consimțământul tău prealabil;
- Pentru a oferi și îmbunătăți serviciile pe care le oferim;
- Pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
- Pentru a vă oferi reclama și conținut personalizat;
- Pentru a ne apăra împotriva atacurilor cibernetice;
- Pentru crearea și/sau mentenanța conturilor;
- Pentru a ne conforma legislației;
- Pentru constatarea sau revendicarea unui drept în instanță.
- şterse sau distruse; sau
- anonimizate; sau
- transferate într-o arhivă (cu excepția cazului în care acest lucru este interzis prin lege sau regulament aplicabil prvind păstrare a înregistrărilor).
- Dreptul de retragere al consimțământului in condintiile art. 16 din OUG 34/2014
- Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor tale
- Dreptul de acces asupra datelor
- Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete
- Dreptul de ștergere
- Dreptul la restrcționarea prelucrării
- Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre tine către alt operator
- Dreptul de a te opune prelucrării datelor
- Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri
- Dreptul de a te adresa justiției
- Dreptul de o plângere în fața unei Autorități de Supraveghere
- Dacă vreti să va exercițati drepturile, o puteti face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de email: contact@centrul-regional.ro
- Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primite va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, va vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă va vom informa asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a va adresa justiției.
- Vom încerca să răspundem solicitării în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspecte, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a va identifica într-un termen util.
- Dacă, desi depunem toate eforturile, nu reușim să va identificăm, iar dumneavostra nu ne furnizati informații suplimentare pentru a reuși să va identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.
- Prestatorul isi rezerva dreptul sa modifice oricand Termenii si conditiile, iar forma actualizata va putea fi accesata de catre potentialii Clienti oricand pe Platforma;
- Acesti “Termeni si Conditii” aplicabile prestarii serviciilor online sunt disponibile potentialilor Clienti pentru stocare si reproducere.
- neacceptarea Tranzacției de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul plății online;
- invalidarea Tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de ASOCIATIA CROFMPS , în cazul plății online;
- datele furnizate de către Client cu ocazia accesării Platformei sunt incomplete sau incorecte;
- Prestatorul consideră în mod rezonabil că prin accesarea Platformei şi plasarea Comenzii Clientul urmărește un scop ilicit sau poate cauza orice fel de prejudicii ASOCIATIA CROFMPS;
- oricare dintre termenii şi condiţiile din prezentul document nu au fost respectate întocmai.
14.1 In conformitate cu dispozitiile art. 16 lit. m din OUG 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, NU se asigură dreptul de retragere în cazul furnizarii de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Clientului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere.
BUTON: imi exprim consimtamantul pentru furnizarea si primirea de continut digital si am luat la cunostinta ca o data cu livrarea acestuia imi prierd dreptul de retragere. TERMENI SI CONDITII RĂSPUNDEREA 15.1. Prestatorul nu răspunde pentru niciun fel de prejudicii cauzate Clientului sau oricărui terț ca urmare a îndeplinirii de către Prestator a oricăreia din obligațiile sale conform Comenzii. 15.2. Clientul va păstra în condiții de siguranță username-ul și parola aferente Contului, fiind singurul responsabil în cazul utilizării fraudulose a acestora de către un terț. 15.3. ASOCIATIA CROFMPS SRL nu va răspunde pentru niciun prejudiciu cauzat de orice disfuncționalități tehnice ale Platformei (imposibilitatea accesării oricărui link de pe Platformă). TERMENI SI CONDITII SESIZĂRI & RECLAMAȚII 16.1. Pentru sesizări sau reclamații legate de Serviciul achiziționat, Clientul are la dispoziție formularul de sesizări disponibil pe Platformă. 16.2. Clientul poate formula reclamaţii cu privire la Comenzi, care vor fi trimise pe adresa de e-mail menţionată în secţiunea „Contact” de pe Platformă. Sesizările astfel recepţionate vor fi soluționate de Prestator în 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea lor. TERMENI SI CONDITII UTILIZAREA ȘI PRELUAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ALE PERSOANELOR FIZICE 17.1 Prin utilizarea Platformei, Clientul întelege şi acceptă să transmită ASOCIATIA CROFMPS SRL date cu caracter personal, aceste date urmând să facă obiectul prelucrării în conformitate cu şi pentru scopurile prevăzute în Politica de Confidențialitate, care completează aceşti Termeni și Condiții. TERMENI SI CONDITII CONFIDENȚIALITATE 18.1. Atât Prestatorul cât și Client se obligă și garantează să păstreze confidențialitatea Informațiilor Confidențiale, să prevină divulgarea acestora terților și să nu le folosească în alte scopuri decât cele avute în vedere prin prezentul Contract, cu excepția celor autorizate în prealabil în scris de către Prestator/Client și sub rezerva termenilor și condițiilor impuse de aceasta. 18.2. Informațiile Confidențiale pot fi puse la dispoziție fie în scris, în formă lizibilă, vizual sau electronic, inclusiv prin fax sau prin alte forme electronice de transmitere sau oral, și pot fi marcate ca fiind confidențiale sau nu. 18.3. Următoarele informații nu sunt considerate ca fiind Informații Confidențiale: (i) sunt sau au devenit publice (inclusiv, fără limitare la orice informații prezentate oricărei agenții guvernamentale și disponibile publicului) altfel decât în urma unei dezvăluiri de către Prestator cu încălcarea prezentei secțiunii (ii) sunt puse la dispoziția Prestatorului pe baze neconfidențiale dintr-o sursă diferită de Client despre care Prestatorul consideră că nu îi este interzis să dezvăluie astfel de informații (iii) sunt cunoscute de Prestator înainte de a fi primite de la Client fără nicio obligație de confidențialitate (iv) sunt dezvoltate de Prestator independent de Informațiile Confidențiale dezvăluite de Client. 18.4. Clientul nu va dezvălui niciunui terț Informațiile Confidențiale primite de la Prestator, cu excepția Livrabilului și doar în condițiile arătate prin prezentele termeni și condiții și cu excepția cazului în care este obligat conform legislației în vigoare. În cazul în care Clientul va dezvălui Informațiile Confidențiale unei alte persoane (publice sau private) decât cele necesare pentru ducerea la îndeplinire a Serviciului contractat ( Registrul Comerțului, instanțele de judecată, autoritățile de poliție, instituții bancare, agențiile naționale de administrare fiscală sau parteneri comerciali), Prestatorul își rezervă dreptul de a se îndrepta împotriva Clientului pentru acoperirea oricăror prejudicii care ar putea rezulta din această dezvăluire. TERMENI SI CONDITII NOTIFICĂRI 19.1. Termenii și Condițiile împreună cu Formularul de comandă reprezintă întregul Contract dintre părți și prevalează asupra oricăror înțelegeri anterioare dintre părți. Părțile agreează că nici o comunicare dintre părți nu poate modifica prezentul Contract decât dacă va fi efectuată în scris și acceptată prin semnătură de către ambele părți. 19.2. Clientul este de acord ca toate comunicările efectuate în baza prezentului Contract să aibă loc prin intermediul poștei electronice la adresa comunicată de acesta în Platformă, consimțind că o astfel de comunicare este validă prin simpla dovadă din partea Prestatorului privind trimiterea comunicării. 19.3. Părțile convin că toate comunicările în legătură cu prezentul Contract se vor efectua la următoarele adrese:- Pentru Client – la adresa poștală menționată în prin intermediul Platformei;
- Pentru Prestator– la următoarea adresă electronică: contact@centrul-regional.ro